Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NYA BLOGG.SE?



Jag måste verkligen dissa den nya blogg.se, visst den ser mycket snyggare ut nu & allt men det är så mycket som krånglar.. :s Speciellt när man ska fixa ny design på sin blogg så funkar det knappt, har kämpat som fan med att fixa min design med ändå vill inte blogg.se samarbeta med mig.. Får ta och lära mig hur denna nya filuren fungerar så vi kanske kan bli kompisar?! Vad tycker ni om den nya blogg.se, ni som fått den? Det är ju inte alla smo har fått den..


Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P