Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SKICKA IVÄG LUREN



Ska skicka iväg min X8 på "lagning" eller vad man ska kalla det, dom ska kolla upp varför det ej funkar att ladda mobilen. Hade typ sålt den men så ångrade sig killen på grund av att det inte gick att ladda den vilket jag visste men nu var det extremt. Det gick inte ens när man stängde av den vilket det gjorde förut, så jag hoppas dom fixar detta så jag kan sälja mobilen! :) Den är ju skitbra annars & bra att ha kvar men jag är i behov av pengar..

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P