Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SLUTA KRÅNGLA



För en stund sedan skulle jag skriva ett inlägg & så klart så krånlar blogg.se så kom detta monster upp igen som det gör nästan hela tiden för min del.. Någon mer som ogillar nya blogg.se? Hoppas dom fixar detta snart! Nej nu ska jag sluta tjata & gå ner och kolla klart på topmodel finalen :) 

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

det krånglar en massa för mig med nu! :(

2012-06-19 @ 16:40:00
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P