Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





THIS IS LÖÖVE

STOR KÄRLEK till denna glass! :o Helt ärligt så har jag nog aldrig ätit någon godare förutom calippo lime men ändå, det är ju trots allt isglass.. Fast denna glass köpte vi igår så det var första gången jag smakade på den & jag kommer verkligen köpa den fler gånger. Tycker ni också borde prova den om ni inte gjort det, ni kommer älska den speciellt om ni är chokladälskare som jag. Ni som smakat på den, vad tycker ni om den? :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P