Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TIME TO SLEEP


Nu är det dags för mig med att gå & sova, börjar bli riktigt trött! Börjar även bli trött på folk hur dom hör av sig när det endast passar dom, ens så kallade "vänner". Har väldigt få vänner som är äkta om jag ska vara ärlig.. Hoppas mitt liv löser sig snart, annars hoppas jag på att jag kommer in på skolan så jag kan flytta härifrån! GUD HJÄLP MIG.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P