Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BAD UPDATE

Vårt underbara kök i vårt hus i Bosnien, älskar det köket! Älskar hela huset och hela landet.. Saknar att vara där :( Ska ju inte ens ner i sommar. Men men, sorry för dålig uppdatering har haft fullt upp idag har jobbat och tjänat pengar sedan har jag fixat mycket med bloggen och nu ska jag göra en design. Ska försöka skriva ett inlägg till ikväll!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P