Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BRB

Sitter och väntar på att Joakim ska komma och hämta mig så jag kan åka iväg till stan med honom och hjälpa honom & syrran att måla i deras nya lägenhet som dom har köpt. & efter det kommer mamma & pappa och hämtar mig så vi kan klippa oss. :) Så jag bloggar när jag kommer hem ikväll. xoxo

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Förlåt för ett super sent svar!

Har varit full rulle hos mig, mamma har opererat ryggen, jag har varit borta hos några vänner i en vecka nästan. Varv därför dåligt med bloggande och svarande på din kommentar. Men förhoppningsvis blir det bättre nu när mamma är hemma igen.



Allt bra med dig annars? hänt nått roligt medans jag varit borta?



Kram!

Emma - emmaeriica.webblogg.se

2012-03-23 @ 16:54:10
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Postat av: josefines.se

Fin blogg!!



Var jättegärna med i min tävling om att vinna laptopskin här:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



Kram♥



2012-03-23 @ 17:24:33
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P