Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAJANA TESTAR?

Jag funderar på att testa maybelline's nya sminkprodukter. Tänkte testa allt, foundation, concealer, puder & rouge dock får jag vänta tills jag har pengar! Men jag tycker det verkar bra iaf & man kan göra ett test för att se vilket nr som passar just dig, för mig va det nr 220 så då ska jag kolla på det och6 se om det stämmer. Jag tycker det ser lyxigt/proffsigt ut med hur produkterna ser ut, hoppas dom är bra också.. Någon som har testat och kan säga vad dom tycker? :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Alma

Om du vill ha grymma produkter så testa Mac :))

2012-03-09 @ 19:31:29
Postat av: Anonym

Jag har 220 i fondationen och den är precis min färg och på ser den perfekt ut! :)

Den ser liksom RIKTIGT naturlig ut,



Är riktigt nöjd, köpte den förra veckan och ångrar inte en sekund! hihi^^ ♥



Funderar också på att köpa pudret, consealern och rougen eftersom att foundationen var så grym!



Du borde testa, du kommer inte att ångra dig!



Om du är osäker, så köp först en produkt och testa ;)

Kram.

2012-05-04 @ 21:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P