Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAJANA TIPSAR

Länkbyten: gör länkbyten med många andra bloggare, även om dom har få eller många besökare så ska du göra länkbyten med alla eftersom man får alltid några nya läsare oavsätt hur många läsare en blogg har.. Bara dom har några läsare iaf, så länkbyten är väldigt viktigt tycker jag!
Kommentera på andras bloggar: ett annat sätt att få folk att klicka in på ens blogg är att kommentera mycket på andras bloggar, & när jag menar att man ska kommentera en annans blogg så är det relevanta kommentarer & in spammar med massa onödiga kommentarer som ex: kolla in min blogg sån får man en dålig syn på och vill inte ens gå in och kolla på personen blogg.
Blogg topplistor: bli medlem på olika topplistor som jag rekommenderar för nya bloggare, det finns massor av sidor man kan bli medlemm på & det är viktigt att man är aktiv och verkligen sprider sin blogg, locka fram dina läsare tvinga dom inte att läsa.. Här har ni tips på bra sidor:
Bloglovin: om du inte redan ha så skaffa bloglovin, det är ett väldigt bra hjälpmedel för dig att samla alla dina favoritbloggar på ett och samma ställe där du kan följa dom & även dina läsare kan lägga till dig och prenumera på dig och din blogg! Ett litet tips är att göra bloglovin byten med dina läsare & att du skaffar en bloglovin knapp du sätter in på din blogg där dina läsare kan klicka på och komma direkt till din sida på bloglovin. Ett väldigt bra tips som jag rekommenderar.

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Sofia

söt design :)

2012-03-08 @ 14:28:51
URL: http://byfia.com
Postat av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

sv: hoppas din farbror mår bra snart!

jag tvättar och diskar ^^

2012-03-08 @ 14:56:14
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Bra tips :D

2012-03-08 @ 21:38:08
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P