Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





...

Sorry för dålig uppdatering idag och för det har varit ointressanta inlägg men har inte haft någon lust att blogga, har liksom ett liv bakom bloggen som många av er inte verkar förstå.. :s & jag älskar att blogga men ibland har man verkligen inte någon lust alls, och så var det för mig idag! Men men, ska gå och lägga mig så jag säger godnatt även fast jag inte ska sova än men det blir inga fler inlägg idag så jag säger godnatt & sov gott så hörs vi imorgon babies. xoxo

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Yasmine

Sv; Tusen tack och detsamma, vad glad jag blir!

2012-03-21 @ 23:21:41
URL: http://yasminegisslin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P