Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FÖRÄNDRING

Ska ha en liten förändring på mig själv, ska inte vara så mörkhårig utan ha ljusbrunt istället till sommaren eftersom jag blir så lätt brun och då är det fint att vara ljusbrun i håret. Dock vet jag inte när jag ska färga, måste köpa en till hårfärg har bara en, hoppas iaf resultatet blir bra. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P