Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GODNATT

Nu ska jag sova, har varit ute och träffat en kompis & nu ska jag gå och lägga mig och ringa min vackra prins! :) Gosigaste som finns, så vi får höras mer imorgon.. Får se om jag kommer med något roligt inlägg. BTW, GLÖM EJ tävlingen där ni kan vinna valfritt iphone ska upp till 500 kr ! :D

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Tänkte bara önska dig en trevlig fredags kväll :) Hoppas att allt är bra med dig! btw, bloglovin byte? :)

kram

2012-03-16 @ 23:15:51
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Hoppas du haft en toppenfredag :) Min har vart great, tog årets första löparrunda, skönt att kunna börja träna utomhus igen.

Har du några planer för helgen? eller gör du som jag och tar den som den kommer :)

2012-03-17 @ 00:16:08
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P