Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HÅLL UTKIK!

Skriver ett inlägg innan jag trar, ska dra om några minuter för att tjänna pengar! :D Har skrivit två tidsinställda inlägg som jag skrev förut och fortsätter blogga när jag kommer hem. Det kommer upp en fråga sen som jag gärna vill att ni svarar på, vet inte vilken jag ska välja av dom två alternativen så med er hjälp kan det nog bli lättare. Så håll utkik! :D xoxo BTW, glöm ej tävlingen där man kan vinna valfritt iphoneskal.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P