Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





IPHONE 4S

Jag är med och tävlar om en Iphone 4s hos http://competitionblogg.blogg.se/ & jag vill gärna vinna eftersom jag önskat mig en iphone hur länge som helst och har inte råd att köpa en eftersom jag är arbetslös, får ingen inkomst alls.. Jag tror inte det finns något i hela världens jag skulle vilja ha mer än en iphone.. Detta är nog 5:e gången jag deltar i en tävling om en iphone, vill du också delta klicka bara häär!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P