Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KUSIN VITAMIN ÄR HÄR

Just nu sitter jag med kusin vitamin, men hon måste tyvärr hem snart. :( & jag ska försöka övertala mamma att färga håret, annars fan gör jag det själv, är dock rädd att jag kan missa halva huvudet eftersom det är ljusare färg jag ska färga. Men men, vi får se annars tvingar jag dom åka imorgon och köpa ny färg. :D

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: beccis ♥

satan va lika ! <3

2012-03-31 @ 22:24:19
URL: http://misspinkeyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P