Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NIGHTi NIGHTi

Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på att min goding ska ringa, kanske ska slå på en film? Dock vet jag inte vilken jag ska kolla på, är så trött men måste höra sötnosens röst innan jag somnar.. :love: Men vi hörs imorgon godingar, godnatt & sov gott!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fina grejer du gör på bilder :) hur gör du dem ? på vilken program? snälla svara i din blogg ! jag kommer bli jätte glad

2012-03-13 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P