Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





REDBULL

Måste verkligen dissa redbull sugar free eftersom den smakar så sjukt konstigt! :s Föredrar den vanliga, kanske mycket socker i men jag dricker väldigt sälla redbull så då funkar det med den. Men den sockerfria är så sjuk äcklig så den går inte att dricka! Vilken dryck tycker ni är bäst?

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: stephi

Sv: guud tack så mycket! blir sjuuukt glad :D

Länkar dig vid 20.00 :)

Kram sötnos!

2012-03-29 @ 19:07:20
URL: http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P