Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TALKING BUSINESS

Just nu pratar jag i telefon med min "chef" eller vad man ska kalla det, vi pratar business dock tänker jag inte säga vad det är förutom att jag tjänar pengar.. Fyfan vad nöjd jag är, jag älskar att blogga fuckers! Min iphone kommer jag få snabbt, och dessutom får jag mer pengar ju mer läsare jag får. Så alla söta sprid min blogg! :D

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Moa lindgren <3

Hej vill du göra länk byte adda mig på skype så är det lätt fixat !



Priinsessahh on skype <3

2012-03-26 @ 14:20:20
URL: http://nattstad.se/moaochrebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P