Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TIME FOR MOVIE

Tänkte kolla på en film medans jag laddar ner en annan, & då kör jag på en jättegammal som är från 2004 som heter Fjorton suger hahah! Skit gammal film, men är sugen på att kolla på den, minns inte hur den var men skitsamma, film som film. :) Så vi hörs senare, xoxo.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: elin

hej! fin blogg! allt bra? :) kram!

2012-03-09 @ 15:59:01
URL: http://eelinofsweden.blogg.se/
Postat av: elin

sv: härligt! jo det är bra, tack :) kram!

2012-03-09 @ 16:57:02
URL: http://eelinofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P