Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





AWESOME KVÄLL

Måste verkligen säga att det var supertrevlig kväll igår! :D Åkte hem till Julia runt halv nio där hon fixade sig samtidigt som vi hade förkrök, sedan drog vi till krogen där vi mötte upp massa andra sköna människor.. Vi dansade lite, drack en hel del & satt och snackade mycket. Längesen man träffade allt folk! Nu ska jag plocka upp i mitt rum som jag stökat ner och sedan lägga mig ute i solen med Bruno :love:
ph: samsung galaxy SII
Instagram - dajanaramic

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P