Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





COCOO.SE

Oh vad jag vill ha pengar och köpa massa smycken. Dock tänker jg inte köpa från cocoo.se på grund av att jag tycker det är sjukt dyrt där när det gäller att köpa smycken :o Så därför handlar jag hellre sånt i vanliga butiker :) Men alla dessa smycken på bilden är från cocoo.se så det är bara gå in och kika ;)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Johanna



Ett tips är www.yoco.se
Har hur billiga smycken som helst och gratis frakt.
Jättefin blogg förresten! =)

2012-09-04 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P