Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FRIDAY

Det är ju trots allt fredag idag vilket innebär för min del lite snacks & Shan the man Atci :D
En riktig stjärna är det där asså, tror inte någon har bättre humor än han för allt han säger är 99% sant.
Han skapade blattehumorn! ;)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR



Hejhej!



Om ett par dagar kommer jag skaffa en ny blogg och behöver då veta vilka som följer min blogg på Bloglovin’ och om du/ni kommer fortsätta göra det när jag skaffar en ny blogg. Jag behöver också veta om jag ska fortsätta följa din/er blogg. Så följer du mig på Bloglovin’? Och kommer du fortsätta göra det när jag skaffar en ny blogg? Jag kommer säga till när jag gör det! Om du/ni inte svarar kommer jag efter en tid ta bort dig/er från Bloglovin’. Tacksam för svar och ärlighet!

2012-05-25 @ 20:16:41
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P