Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FUCK POLLEN

Fy satan, nu har jag också börjat känna av pollen.. Hade det för två år sedan sist och inget förra året så kom det tillbaka nu. Jag blir täpt i näsan och får svårt att andas och därför måste jag knarka nässpray :( Sjukt jobbigt! Någon mer som är pollenalergiker & hur reagerar ni på det?

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P