Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HEMKLICKAT

♥ Har precis klickat hem en super snygg & sommaraktig jumpsuit. :D
Galet söt är det, så jag hoppas jag får hem den fort så jag slipper vänta länge.
Den var ju inte så speciellt dyr heller, eller vad säger ni? Ja jag vet att det finns billigare, men det finns dyrare också ;)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg!

2012-05-27 @ 21:14:46
URL: http://emelieurzander.webblogg.se/
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Vill du läsa en super bra blogg? Då är det min vi snackar om! Min dröm är att bli en känd skådis och äga ett klädmärke större än H&M! Jag bloggar för det mesta om saker jag har sytt, om min dröm och om åsikter och tankar (vill gärna ändra människors syn på folk och världen) så ta en titt på mina kategorier jag syr, mitt mål och åsikter och tankar. Vem vet du kanske gillar den? Fan snackar jag om såklart du kommer gilla den, det är mig vi snackar om! ;)

Fin blogg btw! (Säger vi)

2012-05-27 @ 21:57:11
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P