Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





PARTY TONIGHT?

Ska strax börja städa & funder över ifall jag ska dra ut på krogen ikväll eller inte?! Hmmm, svårt att bestämma mig.. Var ju ett tag sedan jag var ut och söp och hade det kul men folket, så jag vill dra ut men sen är ju frågan om jag också har råd till det just nu? Kanske kan tigga ihop mig en slant av mina päron?! :) Är sugen på en en riktigt fet jävla fest ;)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P