Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





PICS BY ME

Tänkte visa 4 bilder jag själv har fotograferat, dock var det ett tag sen jag tog dom och jag har säkert visat dom förut någon förut men tar bild i repris ;) Detta är några av mina favoritbilder jag tagit om jag ska vara ärlig, jag är riktig nöjd med dom faktiskt.. Säg gärna vad ni tycker om dom, alltid kul med andras åsikter :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

fina!:)

2012-05-24 @ 18:36:22
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P