Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





PRESENTKORT

Fick mitt present kort idag från syrran på nagelförlängning som jag ska göra inom kort :) Då blir det akrylnaglar, dock gillar jag gele bättre eftersom jag alltid haft det, men får väl testa akryl med :) Någon som använt båda och vet vilken som är bäst enligt er? :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Madame Hoffa

Hej!



Vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg?

Avslutas sent ikväll :)

2012-05-31 @ 10:04:24
URL: http://madamehoffa.se
Postat av: Anonym

Vill du ha .se eller .com till din domän? GRATIS? HELT GRATIS? I hela 3 år?



Och kunna fortsätta blogga på samma bloggportal som du gör just nu?



HÄR FINNER DU:

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/may/fa-en-gratis-doman-nu.html#comments

2012-06-01 @ 11:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P