Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SKÖN DUSCH = JAG PIGGNAR TILL

Har precis tagit en skön dusch så jag kan piggna till lite och dra på jobbcoachen vilket är min sista vecka då jag går hela veckan, sen går jag bara på onsdagar tills jag hittar ett jobb.. Rätt segt att tillbringa sin tid där borta nu på sommaren, men men vad gör man inte för jobb liksom? Aja, nu ska jag ta på mig något & fixa mig och även fixa några tidsinställda inlägg som ni kan kika på under tiden jag är borta.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P