Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SNART: SHOPPING

Just nu håller jag på & fixa mig, ska strax iväg med kusin vitamin till Skövde för lite shopping.
Det var ju så längesen, så jag hoppas jag hittar något fint :)
Igår var jag på utbildning & sedan var jag iväg och klippte mig, så nu är allt slitet borta. SKÖNT!
Som ni vet kommer det vara dålig bloggning idag med, men jag visar bild sen på allt jag köpt ;)
xoxo
ph: samsung galaxy S2 (bild i repris)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: tjejernaofsweden

Hejhej! super söt blogg! Skulle vara schysst om du/ni kunde säga vad ni tycker om våran design? Massa kärlek från oss!

2012-05-12 @ 12:57:39
URL: http://tjejernaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P