Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





I WANT YOU!

Just nu känner jag något riktigt starkt för dig, & har på den senaste tid tänk på dig mer än jag kunnat erkänna för mig själv.. Dom orden du sa till mig idag, den värmen du gav mig, allt det där känns så äkta & jag vill bara vara med dig. Jag får hoppas på att det andra tar slut så du kan komma till mig så som vi båda egentligen vill! 
 

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Kitiwara & Ying

Gör du fortfarande designers? Isånnafall skulle du kunna göra en ny design till oss, skulle vara super snällt! :D
Kram

2012-07-18 @ 15:25:28
URL: http://twoasiians.blogg.se
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej fin blogg! Jag har en litet "projekt" på min blogg där jag har 2 alternativ du kan välja mellan och du får endast välja ett, jag vill helt enkelt se hur många väljer det ena än det andra alternativet!
http://jaasses.webblogg.se/2012/july/vad-valjer-du.html#comment (direkt länk)

Annars hur mår du? :)
Ber verkligen om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer!

2012-07-19 @ 03:22:01
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P