Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TIPS?

Skulle gärna vilja ha lite tips på hur jag ska ha min header, tröttnade på min & tycker den var ful.. Vill ha en RIKTIGT snygg men har för dålig fantasi för att komma på något så gjorde en tillfällig.. Blir inte ens sugen på att blogga när hela min blogg ser för jävlig ut.. Så snälla ni, ge mig tips eller om någon vill göra en fin åt mig skulle bli ännu bättre!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P