Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





!:'(



<3! sötnos..
fan vad jag vill ha tillbaka dig.
det är snart ett år sedan dom tog dig ifrån mig.
men det känns som om det vore igår.
alla tycker det är löjligt att jag kan gråta över en kanin.
men fan det var en del av mig och dom snodde dig ifrån mig.
jag kände hur du led, och jag led med dig.
finns så jävla många minnen med dig.
& jag fick dig av min bästa barndomsvän daniel pejic! <3
jag kunde aldrig bli lyckligare än när jag fick honom.
men det värsta va då några jävlar tog dig.
jag grät i veckor. fan vad jag älskar dig.

du är det sötaste som finns.
det bästa jag någonsin haft.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P