Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





pink lady.




hey på er.
känner att jag inte har något vettigt att säga.
men man kan väl utnyttja bloggen lite.
just nu sitter jag och kollar på film.
myser i sängen, joina? ;)
i morgon börjar även skolan, orkar inte det.
fy, men ska bli roligt att se alla fjortis ettor.
se om dom är värre än vad vi var. ;)
hahah.

åh jag älskar roooosa!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P