Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





idol.

YES! säger jag bara, erik van. jag visste det hela tiden. han hade redan vunnit från hela början. han har en så grymt bra röst, och han är sjukt vacker. han är en riktig idol. calle var också väldigt bra i fredags. speciellt när han sjöng vinnarlåten, fast erik var bra hela tiden. och han förtjänade att vinna idol, han vet vad idol handlar om. han är helt enkelt bäst! :DD



nu sitter jag vid datorn lite, har sorterat hela rummet så nu är det snyggt och fräsht! :D tog lång tid men det blev ett bra resultat iaf. pappa kom också hem från jobbet nyss, han jobbade idag och det ska han även göra i morgon. stackare.. mamma & syrran är i örebro med grannen och bebisen och jag fick inte följa med. nehe.. va tvungen att stanna hemma och städa.. :( får aldrig följa med, tack säger man. ne men nu ska jag gå och fortsätta att spela need for speed. mitt favorit spel. :DD är även kung på det! :')

pusss hej! :*

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P