Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





livet är skit !

nu kommer mina känslor fram igen. min dåliga sida, då jag mår piss och bara vill dö. allt känns så meningslöst, & alla skiter i mig typ. vem kan jag gå till? jo bloggen.. här kan jag skriva av mig, skriva om mina känslor och tankar som snurrar runt i huvudet. jag är ensam. har ingen kärlek, ingen kille vill ha mig för att jag är fet & ful.. mina vänner skäms för mig, vet inte men det känns bara så. eller så är det något dom inte säger till mig. jag gör allt för mina vänner, jag finns alltid för dom. men vad får jag tillbaka? inget, inte ens sanningen. allt jag kräver är sanningen och att dom inte lämnar en, speciellt inte när man mår som man gör. fast det mesta handlar om att jag blir sviken ofta, kan inte lita på folk, men ändå så fortsätter dom som dom gör. ibland är det skit hemma, mycket bråk på grund av min kropp, min vikt med andra ord. vem vill ha en tjock tjej? ingen..  jag kämpar och kämpar men ingen ser det, folk ser bara det dåliga jag gör, aldrig har någon sagt "bra dajana" när jag lyckats bra med något. allt jag får höra är, när ska du gå ner i vikt? när ska du bli smal?  hur ska jag orka, vafan stötta mig för en gång skull. ni som ser detta hoppas ni förstår att jag inte mår så himla bra, jag använder mitt leende ofta för att dölja, men när man kollar i mina ögon är jag avslöjad.

Kommentera ♥ [10]




Kommentarer
Postat av: Widde

Hoppas du mår bättre snart vännen

2009-11-18 @ 09:17:14
Postat av: dajana

tack robin. <3 hoppas det också.

2009-11-18 @ 09:27:14
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Samra Skenderovic!

Jag tycker om dig, ii kako god da izgledas! :D <3

insidan RÄKNAS inte utsidan! <3<3<3 looove .

2009-11-18 @ 12:36:51
Postat av: dajana

åh tack hjärtat ! <3 men jag önska att andra också tyckte så. <3 <3 <3

2009-11-18 @ 13:13:34
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men snälla, sluta med att säga att du är ful, för det är du verkligen inte. Du har de finaste ögonen jag någonsin sett och det finns inget fel med ditt utseende. Bry dig inte om vad andra säger eller tycker för det spelar ingen roll.



Jag hoppas verkligen att du snart mår bättre och inser hur vacker du är:)

2009-11-18 @ 20:02:17
Postat av: Emilie

jag har aldrigt tyckt att du är ful. Och du kan visst få en fin kille! så det så! du har väl bara haft otur. Det kommer bli bra gumman :)

2009-11-18 @ 21:15:35
URL: http://emiliemediet.blogg.se/
Postat av: andrea nilsson

jag känner detsamma! dom här hemma säger bara, asså tänk på din vikt blabla! jag orkar seriöst inte!

hela din text stämmer in som fan på mig med!

jag finns här för dig. adda bara : [email protected] så kan vi snacka!

puss på att du är fin dajana! <3



btw. texten var jävligt bra skriven!

2009-11-19 @ 13:40:04
URL: http://aanndreeaa.blogg.se/
Postat av: dajana

åh tack alla tre, det betyder mycket det ni skrev. men ibland är det svårt att inte bry sig om vad folk säger. men det berör mig verkligen att ni reagera på min text, & att ni bryr er. <3 tack !

2009-11-19 @ 17:44:02
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: amanda.

du kan inte ens beskrivas med ord! så jävla äckligt vacker är du! <3

jag älskar dig!

2009-11-22 @ 11:29:59
Postat av: dajana

hehe tack ! <3 älskar dig.

2009-11-22 @ 11:40:29
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P