Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Söndagsmys.

Ikväll blir det mys med pappa, vi ska spela bingo vilket jag tycker är askul! :D Håller tummarna om att jag vinner något ikväll. Skulle inte va fel med en resa till Cypern, eller kanske lite pengar som jag behöver nu för är urfattig. ;o eller, näe men måste ha mer pengar. (a)  hahah. I morgon ska jag, pappa och syrran till Skövde på en shoppingtur. Blir att köpa lite linnen och kanske någon väska. ;> Plus mamma har köpt massa grejer till mig i Bosnien, woho ! ;DD Heheh, yes I do love it ! ;> Sen tänkte jag också säga att jag lyckats gå ner 12 kilo. :) Och den 12;e april ska jag starta med vanlig mat. Längtar som fan kan jag säga. ;o

Funderar på att gå ut och gå en sväng snart, ta en liten promenad och kanske fotografera lite, nu är det ju så härligt väder. Nu kommer verkligen vårkänslorna, solen skiner, snön är nästan helt och hållet bortam underbart!
Men kommer tillbaka senare och visar bilder om det blir några. :)

Peace and love.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P