Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





home.

Hellu bloggen! Sitter här hemma kom mprecis hem från praktiken, mådde inte alls bra, så jag åkte hem lite tidigare. Kände att jag inte orka bara, så mycket som har hänt den senaste tiden. Man bara tänker på allt dåligt, sen får man huvudvärk, och man mår bara allmänt skit.. Så då är man inte pepp, hepp.. Sitter nu här är helt själv hemma, väldigt lungt och skönt. Ska snart sätta mig och plugga lite tänkte jag, ska ha prov på onsdag så måste verkligen klara detta nu. Annars är det kört för mig, och då får jag heller inte min systemkamera av pappa som jag måste få, för vill ha den när jag åker till Bosnien i sommar men min bästavän Amanda. <3 Ska bli så himla kul, bara vi två gumman. Komma bort från detta land som kallas för Sverige som jag faktiskt inte förstår mig på längre. Men aja.. Håller tummarn för en fin semester i mitt land Bosna i Hercegovina. LOVE IT!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P