Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Kallt ute!



Usch vad kallt det är ute, skulle gå och ta en cykeltur med syrran men det blev inte av för det va alldeles för kallt, plus en fågel hade bajsat ner min sadel hur fräsht va det på en skala 1-10? ;< Inge mysigt.. Nu ligger jag här i sängen är ganska små irriterad på allt och allt, vet inte varför.. Sen så har jag även praktik i morgon, 9 timmar ska jag va där.. Det är inte så roligt men, happ.. Vad ska man göra får bara jobba och impa på personal och hålla tummarna för att dom ska tycka om mig. Men nu ska jag kila, vi hörs. Nattiii.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P