Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





msn teman.

Åh jag har hittat massa fina, söta & roliga msn teman, så nu kan jag hålla på att byta. Eftersom jag gilalr mycket rosa och såna färger så laddade jag ner mest  "tjej/barn" teman. Asgulliga, just nu har jag ju nassetema, älskart! För den är sjukt gullig, vill ha på Ior med men det finns inte. ;|

Erkänn, lite gulligt är det väl? :D





Kom även nyss hem, har varit med Sarahy baby & sen har jag varit ute. Dammsög lite på nedervåningen åt mamma. Just nu sitter jag bara här och snackar med min lilla Nickefiiiis, en underbar pojke som finns till hela tiden och som stöttar en väldigt mycket. Tack bby. <3
Nu ska jag gå och lägga mig, ska plugga lite har prov på onsdag och i morgon är det tillbaka till praktiken. ;| Men det är ju bara fyra veckor kvar till sommarlov ! :'D wooooho säger jag bara !

Natti. <3

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Sarahy

hahah vilka gulliga tema du hitta :D

taaack för idag! Det gjorde min dag att va med dig<3

2010-05-16 @ 23:09:39
Postat av: dajana

sv: ja visst är det gulligt ?! :D

det va så lite så gumman, allt för dig det vet du ! <3

2010-05-17 @ 13:21:27
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P