Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Cupcakes.

Muuums, idag så bjöd Per mig på cupcakes, det var hur gott som helst. :O Muuuums säger jag bara, har faktiskt aldrig smakat på det tidigare än idag och jag kan säga att det är något av det godaste som finns enligt mig. Speciellt med nogat över. Har även varit hos faster och firat bajram som muslimer gör, men jag är dock inte muslim men det är en tradition för oss att fira eftersom min faster och pappa är muslimer. Så det var massa mat idag, gott. :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: emilie

sv. var så lite! :)

2010-09-09 @ 19:35:19
URL: http://emiliemediet.blogg.se/
Postat av: Fröken M

super smarrigt OCH fina :)

2010-09-10 @ 04:46:47
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P