Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SVAR PÅ TAL

Men som sagt om ni vill ha något program där ni kan redigera och hålla på och leka med era bilder så kan ni ladda ner Gimp, som jag sa det är som photoshop fast gratis. Klicka här för att komma direkt till sidan och ladda ner. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: melissa h

du är snygg baby!

hihi okej , tack för tipset :D

2011-08-09 @ 21:13:21
URL: http://meelli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P