Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HMM..

Idag fick jag höra att man inte ska använda helosan till tatueringar eftersom det gör att färgen försvinner, att tatueringen bleknar mycket snabbar.. Hmm, stämmer det eftersom helosan är nog den salvan som används mest till tatueringar. :o Ajaa, jag vet inte, använder den tills jag får förslag på en bättre salva. :)

Kommentera ♥ [4]




Kommentarer
Postat av: anita

vaselin :)

2011-02-14 @ 19:00:16
Postat av: evelina

nej du ska använda idomin salva, det var ju det jag hade för om helosan salvan med.

2011-02-14 @ 20:45:50
URL: http://evelinamoniqe.devote.se/
Postat av: emmie

helosan bleker dom inte ;) tatueringarna bleks i vilket fall efter första gången :) sen för bästa resultat ska man fylla i den när den läkt ;)

2011-02-16 @ 11:52:07
Postat av: Anonym

Man ska inte använda helosan, man ska helst använda bepanthen o den hittar du på apoteket

2011-02-18 @ 15:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P