Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





VINN ETT SMYCKE.

Jag tänkte ha en liten tävlig och där kan man vinna ett valfritt smycke.
Det går ut på att skriva en dikt, & den som skriver den bästa dikten kommer få välja ett av dessa fem smycken som jag sedan skickar hem till personen. :)

Kommentera ♥ [5]




Kommentarer
Postat av: sophie

jag tävlar gärna om armbandet!



kan man skriva vilken dikt som helst? :)

2011-02-19 @ 14:30:53
URL: http://sophscloset.blogg.se/
Postat av: emmie

Varje dag känns de som att världen faller ihop

Allt känns skit jag lever i en evighets grop

Jag klättrar och klättrar men faller mer o mer

Plötsligt ser jag ett ljus och jag bara ler o ser

Två underbara människor som kommit till mig

dom räcker sin hand och säger detta e en skitgrej

ryck upp dig, vi finns där dag som natt

hur är det fatt?

Dom får mig på rätt spår igen

En underbar kille och en underbar vän

Jag har mina motgångar, många saker ja ångrar

Men antonia och sebbe har fått mig att inse

att jag kan skapa en viss livskvalité

Jag älskar er, ni betyder så mycket

Ni hjälper mig att lätta på trycket

När allt känns jobbigt och jag vill lägga mig ner

tänder dom ljuset och får mig att le

Jag förstår inte hur jag kan förtjäna det här

ni är helt perfekta jag lovar och svär

2011-02-19 @ 18:53:21
Postat av: Asse

Livets gåta är att älska , glömma och förlåta . Det vet jag att du vet , du ligger på högsta nivån av mogenhet . Ditt leende får oss att le , det är något du bör inse . Du är jävligt bra på det du gör , positiva kommentarer är det enda vi hör . Visst , det kommer ibland någon som skall försöka sänka dig , men du har oss vid din sida , så den som snackar skit får nog lida . No matter what you do , we'll always stand next to you . <3 Din röst ger oss tröst . Varje gång man är ledsen så blir man genast glad . Du är vår ros och vi är dina små blad . Jag kanske överdriver men så här känner jag , you rock my world vartenda natt & dag .



Det var en dikt till min idol, hoppas att du gillar den :) grym blogg!

2011-02-19 @ 20:34:03
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Ninni

Mina drömmar har gått över gränsen.

Mitt medvetande har gått över gränsen.

Att drömma om samma person, varje natt.

Vem fan gör det?

2011-02-19 @ 20:34:43
URL: http://danceelin.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Hm från skillnad till de andra så tänkte jag inte rimma x) Hoppas det är okej eftersom jag tycker att de flesta dikter är finare så =)



De vita rosorna färgades sakta röda av tjockt blod.. blodet rann längs rosornas blad och träffade gräsets toppar.

Det hade precis regnat och blodet löstes upp i daggen. Det tjocka blodet hängde över bladen och drog dem ner mot marken. De svaga bladen föll ner.

Efter ett ögonblick var hela marken röd av blod och vatten. De rosorna som gått från ett blomstande liv och sett allt från levande till död omkring sig började tappa sitt liv och dränktes sakta av blodet. Allt liv hade förstörts och allt var borta. Allt som nu syntes var blod. Det började regna rött från himlen och forsa tjockt rött i havet. Allt levande dog precis som du.



Det var min dikt =D Älskar föresten din idé med en tävling om den som skriver finast dikt ^^ Ha en bra dag! =D Hoppas det är lugnt om jag tar med dikten och lägger på min blogg också ^^ Cyah! xxx Gabbe!

2011-02-20 @ 13:57:08
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P