Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GRATTIS MIN ÄLSKADE MOR!

Vill göra ett inlägg till min mamma, vet att hon inte läser men för skoj skull. Det är så att hon fyller år idag, hela 42 år. :) & som en överraskning så har jag bakat en tårta, köpt fotspa sak & ett hjärtchokladask. :) Sen gjorde jag ett eget födelsedagskort & mamma börja gråta så glad hon med.. Det var verkligen kul att se henne glad. :) Ikväll ska vi fira henne med lite gäster, jag älskar dig mamma ! :love:

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Sarahy

Säg Grattis från miiig :D

2011-01-22 @ 14:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P