Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TIDSFÖRDRIV

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Rosa

färg 2: Turkos
färg 3: Skrikgrön

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja.


Fått ditt hjärta krossat: ja.
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja verkligen!

Fått reda på att någon har pratat om dig: ja, båda bra och dåligt.
Kysst en kompis: ja.

 

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: nej, jag är nöjd.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: firade med kompisar men blev misslyckat.
Vilken tid vaknade du idag: klockan 6.

Vad gjorde du igår runt midnatt: sov.
Någonting som du längtar till: tills jag får körkort.
Senaste gången du träffade din pappa: nyss :love:


En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: kroppen.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Ja.
Vad gör dig irriterad just nu: är sjuukt trött och att jag inte har någon energi i kroppen.
Långt eller kort: Beror på vad.

Vad gillar du gällande dig själv: att jag bryr mig och är en bra lyssnare.

 

DIN FÖRSTA:
Operation: har aldrig varit med om en operation.
Piercing: i tungan
Tatuering: mitt stjärntecken

Bästa vän: Min första va nog emmie.
Sport: fotboll

Husdjur: kanin.
Vaccination du minns: minns ej va tvärliten.
Förälskelse: hmm, no comment.

Kyss: minns inte.

Alkohol du drack: öl

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon!
Kramar eller pussar: både, men närheten av en annan.
Kortare eller längre: längre helst
Romantisk eller spontan: båda!
Tatueringar eller piercingar: båda men inte för mycket utav det.

 

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P