Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





INGET MER BLOGGANDE.

Jag tar dagens blogg i morgon, orkar tyvärr inte blogga mer idag är fruktansvärt trött och måste plugga på körkortsteorin, går absolut inte bra för mig därför måste jag träna, träna och åter träna ska ju som sagt köra på tisdag för första gången i mitt liv! :( Är livrädd!!!! Aja vi hörs i morgon, nattinatti :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg!

Gå in och anmäl dig! :D lycka till! :D

2011-03-31 @ 23:19:18
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P