Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SCHOOL..

Håller på och fixar mig just nu, ska dra till skolan snart men innan det ska jag äta frukost också, idag är det en lång dag och jag känner bara att det finns en sak jag vill ta bort.. Känner mig väldigt besviken och vet inte vad jag ska göra, fast får väl bara köra på endå. Längtar som fan till helgen och även nästa helg, först balkanfest igen och sedan krogen. Pengarna kommer ryka som fan hahah. Men vi hörs sen, här är  en bild från balkanfesten. :) Pussss.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P