Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





STATT.

Först gick jag till syrran och hennes kille där jag fixade mig, sedan möte jag mina girls och så gick vi till hotellrummet och förfesta med några. Sen efter ett tag så gick vi ner för att kolla på sean banan fast han kom ju inte förän halv ett typ.. :s Det var dåligt, men det var folk som fan och sean banan var grym! Hahaha så jävla skön och snygg han ÄR! Mumssss.
Klicka på bilderna för att se dom i större format. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P