Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GODNATT ALLA

Ska strax gå & sova är riktigt trött och imorgon ska jag iväg på jobbgaranti. & det innebär att det kommer bli dålig bloggning om jag inte tar med mig min dator och det tror jag faktiskt inte att jag pallar. Det finns ju liksom datorer där bara att mina inlägg kanske inte blir lika roliga då. Ni får helt enkelt stå ut, så hörs vi imorgon! xoxo

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: fanny wikström'

Hej sötis! Nu har jag en tävling på min blogg där två personer vinner varsin välgjord bloggdesign gjord utifrån dina önskemål och krav!

Jag har designat till väldigt stora bloggar, och vanligtvis kostar en design från mig över 200 kr, har jättemånga nöjda köpare, nu har du chansen att få en gratis genom att delta! Sjukt enkelt:

http://fannywikstrm.blogg.se/2012/april/designtavling.html#comment

2012-04-25 @ 22:01:14
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
Postat av: Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Kitiwara

Kan du berätta hur du sminkar dig? :D

2012-04-26 @ 07:27:22
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P