Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





OPS

Sorry får så dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp idag! Kom hem typ halv 6 & sedan åt jag mat, sen gick jag ut & så kom jag hem för en stund sedan. Har verkligen glömt bort bloggen. :( Sorry babes! Nu ska jag ner & dammsuga sedan ska jag lägga mig och lyssna på musik & vila.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: tess

Det är så otroligt snyggt med svalor. Eller ja, fågel tatueringar överhuvud taget, synd att jag bara är för feg för att skaffa mig en egen tatuering, haha.



Och förlåt för mitt alldeles för sena svar, var ju sådär över två månader sedan man hade dator, inte det roligaste, usch. Men nu är den lagad & ska väl försöka att vara hel ett tag till hoppas jag!

Allt bra med dig?

Kram

2012-04-23 @ 20:59:15
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: okej, lägger till dig på facebook! :)

2012-04-23 @ 21:48:20
URL: http://wuj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P